دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا عصر امروز با استاندار گیلان دیدار کرد. به گزارش مهرگیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که در دفتر کار وی برگزار شد. ضمن خیرمقدم به سرلشگر صفوی گفت: بحمدا… استان گیلان از لحاظ امنیت و گزارش در چند فصل پیاپی رتبه برتر را کسب کرده است. بررسی […]

دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا عصر امروز با استاندار گیلان دیدار کرد.

اصلی_0

به گزارش مهرگیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که در دفتر کار وی برگزار شد.

ضمن خیرمقدم به سرلشگر صفوی گفت: بحمدا… استان گیلان از لحاظ امنیت و گزارش در چند فصل پیاپی رتبه برتر را کسب کرده است.

بررسی به خشکسالی اتفاق افتاده در سال های اخیر اشاره کرد و افزود، خوشبختانه در چند سال اخیر توانستیم با روش های مقابله با کم آبی را مدیریت کنیم.

استاندار گیلان به بارش‌های چند روز اخیر باران در گیلان اشاره و اظهار داشت: طبق گزارش‌های واصله این بارش‌ها آسیبی به مزارع وارد نکرده است.

در این دیدار دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با قدردانی از استاندار گیلان در ایجاد فضای آرام و امن در استان گفت: موقعیت جغرافیایی گیلان حاشیه دریای خزر شرایط مناسبی را در جهت ارتقاء جایگاه ایران در منطقه داراست.

سردار سرلشگر دکتر سیدعیسی صفوی افزود: استان گیلان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کاربری فراوانی در جغرافیای سیاسی و ژئوپلتیک دارد.

شرکت در جلسه‌ی ستاد فرهنگی و اجتماعی ساماندهی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی دراستانداری برنامه دیگر سرلشگر صفری در گیلان است. /انتهای پیام