سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۸۶ اثر به مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه»، گفت: هشت اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

به گزارش مهر گیلان -سید جلیل میر عظیمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مهرواره هنرهای نمایشی «کی می تونه»، اظهار کرد: ۸۶ اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شد.

وی با بیان اینکه بعد داوری‌های انجام شده هشت اثر به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند، گفت: در بخش نمایش عروسکی، اثر «آدم‌کوچولو»، کار مشترک «مبینا کوشش» و «مهشید خدایاری»، «دوری از کرونا» اثر «ملیکا یعقوبی‌فر» ز شهرستان بندرانزلی و «خانم گُلی»، اثر نمایشی «رادمان شافعی» از شهرستان رضوانشهر به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان اضافه کرد: گروه داوری «قصه شیر و روباه»، اثر «هلیا رحمتی» از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از «ویونا واقفی» از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

وی ادامه داد: نمایش‌های «آزادی»، کاری از «غزاله حسن‌پور» و «سرو بلند سامرا»، اثر مشترک «زهرا قبادی»، «مریم صابر» و «تینا پورلطیفی» به ترتیب از لاهیجان و چوکا نیز عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص دادند.

میر عظیمی با بیان اینکه اثر «بیدار شدن»، کارگروهی «نگار بابایی»، «بیتا فلاحتی»، «بهار رحیمی» و «منیژه واحد» از لاهیجان نیز در همین بخش شایسته تقدیر اعلام شد، افزود: این مهرواره به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرهای نمایشی و فضای مجازی در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط بخشی برگزار شد.