جلسه بررسی راهکار‌های تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان-به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور؛ آقای محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رییس جمهور تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به سفر‌های اخیر رییس جمهور و وعده تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست نیاز‌ها و مجوز‌های لازم را برای اجرای این طرح احصاء کنند تا هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.
در این جلسه که وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش بینی هزینه اجرایی این طرح ارائه کرد.
در این گزارش همچنین روش‌های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوز‌های لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.