جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور علی فتح الهی فرماندار شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان-جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به ریاست مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت، با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول بسیج اقشار شهرستان، رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان در محل فرمانداری رشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه ورزش های همگانی و سلامت جامعه، افزود: جا دارد با توجه به واکسیناسیون حداکثری در شهرستان رشت، با رعایت کامل پروتکل ها در راستای بالا بردن نشاط و شادابی در بین شهروندان، اقدام به برگزاری برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی نماییم .

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه افزایش روحیه نشاط و شادابی به جامعه نوعی افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری است، گفت: همایش پیاده روی درهفته گرامیداشت بسیج از جمله برنامه های مهم و حائز اهمیتی است که از همه دستگاه های اداری انتظار میرود در این راستا مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است در تاریخ ۵ آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی با همت هیات ورزشهای همگانی، اداره ورزش و جوانان و بسیج در شهر رشت با حضور آحاد مردم  برگزار می شود.