استاندار گیلان با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مشترک با وزیر بهداشت، خواستار توجه بیشتر دکتر عین اللهی به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان شد.

به گزارش مهر گیلان -نشستی با حضور دکتر اسدالله عباسی­ استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری­ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین سیدکاظم دلخوش اباتری­ نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی­ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

در این دیدار مسئولان گیلان توجه ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه سلامت استان از جمله در بخش توسعه زیرساخت‌های بهداشت، درمان و همچنین تجهیزات را خواستار شدند.

درخواست تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عام المنفعه بخش بهداشت و درمان گیلان از جمله طرح های تحول سلامت، تامین اعتبار جهت تسریع در ساخت بیمارستان در دست احداث پورسینا و تکمیل دانشکده پزشکی ، ساخت بیمارستان های جدید رازی و شفا و همچنین اختصاص سهمیه بیشتر در زمان توزیع نیروهای تخصصی به گیلان از مهمترین موضوعاتی بود که در نشست مشترک استاندار گیلان، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وزیر بهداشت مطرح شد.

همچنین در این نشست، اختصاص دستگاه های MRI برای مراکز آموزشی و درمانی رشت و بیمارستان های شهرستان‌های غرب و شرق استان، مجهز کردن بیمارستان های استان به تجهیزات سرمایه ای و تشخیص طبی و … این حوزه از دیگر خواسته هایی بود که مسئولان گیلان در نشست با دکتر عین اللهی مطرح کردند.