شهردار رشت به همراه فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بازدید به عمل آوردند و در خصوص چگونگی تسریع در عملیات اجرایی این پروژه، بازبینی طرح کاربردی و رفع موانع به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش مهر گیلان -سید امیر حسین علوی شهردار رشتدر جریان بازدید مشترک فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اظهار داشت: شهرداری رشت تلاش دارد با تکیه بر منابع اعتباری داخلی و امکانات لجستیک با تمام توان خود نسبت به تسریع در عملیات اجرایی پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اقدام نماید.

شهردار رشت اذعان داشت: در خصوص اخذ مجوزهای تامین مصالح راهسازی به مساعدت فرمانداری شهرستان رشت نیازمند هستیم که امیدواریم در این خصوص هم همکاریهای مشترک به خوبی پیش برود.

سید امیر حسین علوی تاکید کرد: در بودجه سنواتی سال جاری شهرداری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان اختصاص یافته است. علاوه بر این در سال بعد نیز اعتبارات تکمیلی جهت سرعت بخشیدن به این پروژه و بهره‌مندی هرچه سریعتر شهروندان از این زیرساخت  اختصاص خواهد یافت.

شهردار رشت در پایان گفت: در حال حاضر عملیات احداث معابر اصلی و فرعی داخل پارک ۵۰۰ هکتاری، اجرای سیستم روشنایی، ساخت بناهای حفاظتی و اخذ مجوزهای زیرساختی در دستور کار قرار دارد.