چهار پست 63/20 کیلوولت حویق، سیارتالش، هشتپر و اسالم که در ساعات آغازین امروز به علت وزش شدید باد از مدار خارج شده بودند، در ساعت 11:30 امروز برقدار و در مدار قرار گرفتند.

به گزارش مهر گیلان-“محمدرضا حسن‌زاده” مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و مسئول مرکز کنترل برق استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی، ۴ پست ۶۳/۲۰ کیلوولت حویق، سیار تالش، هشتپر و اسالم که به علت وزش باد بی سابقه در استان گیلان از مدار خارج شده بودند، برقدار و در مدار قرار گرفتند. 

وی افزود: علاوه بر برقدار شدن پست های برق، تمامی خطوط فشار قوی نیز برقدار و در مدار می باشند و شبکه برق گیلان در پایداری کامل می باشد. حسن زاده گفت: خط ۲۳۰ کیلوولت پونل- آستار تنها خط بی برق بود که در اسرع وقت برقدار و در مدار قرار گرفت. و برق هیچ مشترکی بخاطر خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع برق قطع نمی باشد.

 مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: انتظار می رود اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به پیگیری شاخه زنی درختان واقع در مسیر حریم خطوط از طریق شرکت برق منطقه ای گیلان اقدام عاجل نمایند تا شاهد وقوع حوادث مشابه در آینده نباشیم.      امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰