معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، اشغال کردن میز مدیریت توسط مسئولان را خیانت به مردم دانست و عنوان کرد: مسئولان باید از این فرصت برای خدمتگزاری استفاده کنند.

به گزارش مهر گیلان-حسین مصطفی پور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودسر، دولت سیزدهم را دولت مردمی و انقلابی دانست و اظهار کرد: دولت انقلابی با شعار عدالت آغاز به کار کرد و به عنوان اولویت در برنامه ریزی ها امر واکسیناسیون همگانی با جدیت دنبال و اجرایی شد؛ تا جایی که امروز جزو کشورهای پیشرو هستیم.

وی خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات اقتصادی را از دیگر اولویت های دولت سیزدهم دانست که با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور و استان ها دنبال می شود و گفت: ملت ایران در طول سال های پس از انقلاب همواره پای کار نظام بودند و سختی های فراوان همچون هشت سال دفاع مقدس و تحریم اقتصادی و هجمه فرهنگی و امنیتی و… که از جانب دشمنان علیه این کشور و ملت اعمال شده را تحمل کردند، اما هرگز دست از خط انقلاب و آرمان های امام و خون شهدا برنداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، ملت ایران را پشت سر ولایت دانست و تصریح کرد: مردم همواره تکلیف خودشان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند و لذا امروز همه افرادی که مسئولیت دارند باید شان و حقوق این ملت را بشناسند و هرچه در توان دارند در راه خدمت رسانی به آنان به منصه ظهور بگذارند.

مصطفی پور، اشغال کردن میز مدیریت توسط مسئولان را خیانت به مردم دانست و عنوان کرد: مسئولان باید از این فرصت برای خدمتگزاری استفاده کنند.

وی با اشاره به تلاش دولت برای تداوم راه انقلاب با تکیه بر آرمان های امام و خون شهدا، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در تراز مسیر و اهداف و شعارهای ناب انقلاب اسلامی باشند و لذا فر فردی که در جایگاه مسئولیت است باید به مردم خدمت کند و فراموش نکند که مردم صاحب اصلی انقلاب هستند.

معاون استاندار گیلان، رفع مشکلات معیشتی مردم را نیازمند کار شبانه روزی مسئولان دانست و گفت: همانگونه که حجت الاسلام رئیسی یک رئیس جمهور میدانی است، مدیران دولت نیز باید حضور میدانی در صحنه ها داشته باشند تا فاصله بین مردم و مسئولان از بین برود.

مصطفی پور، با بیان اینکه مردم حتما باید مسئولان را در کنار خود ببینند، اضافه کرد: رودسر یک شهرستان بزرگ با ظرفیت ها و استعدادهای فراوان گردشگری و کشاورزی و علمی و آموزشی است، اما مهمترین ظرفیت این شهرستان وجود نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و پای کار است که می توانند مشکلات استان و کشور را حل کنند لذا فرماندار جدید باید این ظرفیت ها را احصا و با کمک آنان مشکلات مردم را حل کند.

تخصیص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای سد پلرود

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری، نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز، فرماندار جدید را فردی متدین، انقلابی و با تجربه دانست و یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به شناختی که از دکترین سیاسی و مدیریت حجت الاسلام رئیسی دارند، پای کار برنامه های دولت هستند تا بتوانیم در یک فرایند زمانی مشخص مشکلات کشور را برطرف کنیم.

وی موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مهمترین دستور کار دولت دانست که نیازمند یک مدیریت همه جانبه حاکمیتی است و گفت: شهرستان رودسر در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد و شخصیت های برجسته دینی و علمی و فرهنگی این شهرستان وجهه ملی دارند.

نماینده رودسر در مجلس، با اشاره به تقدیم ۷۰۰ شهید از شهرستان رودسر در راه اسلام و انقلاب، خاطرنشان کرد: رودسر در عرصه های کشاورزی و علمی و آموزشی و فرهنگی جزو اولین ها و برترین ها بوده و از ظرفیت خوب مدیریتی برخوردار هستیم.

حجت الاسلام صفری، با تاکید بر لزوم مدیریت جامع شهرستان توسط فرماندار، اظهار کرد: باید آهنگ دولت در مسیر رفع مشکلات را تسریع ببخشیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان برای سد پلرود در سال گذشته، بیان کرد: امسال نیز اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای این پروژه تخصیص خواهد یافت؛ همچنین با تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی پروژه بر زمین مانده تصفیه خانه طول لات رودسر و املش را راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر نیز در ادامه، کمک به دولت انقلابی را وظیفه آحاد ملت به ویژه نمایندگان مجلس دانست و اظهار کرد: دولت برای ترمیم زیرساخت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نیاز به زمان دارد و باید این فرصت به دولت داده شود.

وی همراهی بی نظیر قوای سه گانه را فرصتی برای باز شدن گره زندگی و معیشت مردم دانست و افزود: مدیران در بخش های مختلف روحیه جهادی و انقلابی و مردمی رئیس جمهور را داشته باشند، زیرا اگر جهادی عمل نکنیم، نمی توانیم مشکلات کشور را سامان ببخشیم.

امام جمعه رودسر، با بیان اینکه در جامعه اسلامی چیزی به نام روز تعطیل برای مدیران وجود ندارد، عنوان کرد: مدیران در این مقطع حساس باید برای خدمت شبانه روزی آماده باشند و خسته نشوند و در میدان با مردم همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمدمهدی مظفری، محمدرضا شهاب زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودسر معرفی شد./ایسنا