رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری وکلای ملت در جهت اتمام پروژه‌های عمرانی در استان گیلان، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات بازمی‌ماند.

به گزارش مهر گیلان-دکتر حمیدرضا حاجی بابایی- رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، امروز – در جمع خبرنگاران رشت با اشاره به اهداف سفر یک ‌روزه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به گیلان، اظهار کرد: این هیئت از سد دیورش در رودبار، بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی سایت لاکان رشت، مدیریت پسماند و لندفیل سراوان بازدید کرده است.

وی از مساعدت کمیسیون تلفیق مجلس در جهت تحقق پروژه‌های نیمه ‌تمام در گیلان تأکید کرد و افزود: در تلاشیم با همت نمایندگان فعال و پرکار گیلان در کمیسیون ‌های تلفیق و کمیسیون برنامه، قدم‌هایی را برای پیشرفت پروژه‌ها برداریم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح ارزیابی از بازدیدهای به ‌عمل‌آمده از سطح پروژه‌های نیمه تمام در گیلان، گفت: برخی از پروژه ‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند،  هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات بازمی‌ماند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ‌‌به‌سزای گیلان در کشور، خاطرنشان کرد: گیلان یک استان مهم و تعیین‌کننده در کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی، گردشگری و مسائل گوناگون بوده و از این جهات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اعضای این کمیسیون با کمک یکدیگر سعی دارند تا کمک قابل‌توجهی از منابع ملی به پروژه‌ها در گیلان داشته باشند.