مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با وجود بارش برف 20 تا 70 سانتی متری برف در نقاط مختلف استان گیلان، در حال حاضر تمامی ایستگاه های فشار قوی و خطوط برق گیلان برقدار و از پایداری کامل برخوردارند.

به گزارش مهر گیلان-“بهمن داراب زاده” گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش سنگین برف را در استان گیلان شاهد بودیم به طوری که ارتفاع بارش برف در برخی از نقاط کوهستانی به ۷۰ سانتی متر هم رسیده بود، خوشبختانه این بارش ها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و تمامی مشترکان برق گیلان برقدار هستند.
وی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه ای دما در استان گیلان افزود: با وجود اینکه در چند نقطه کوهستانی استان شاهد بارش سنگین برف بودیم اما با آماده باش بودن اکیپ های عملیاتی و با تلاش همکاران و پیمانکاران شرکت برق منطقه ای گیلان تمامی ایستگاه های فشارقوی برقدار و هیچ مشکلی در برقرسانی مشترکان وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: به دلیل شرایط جوی ناپایدار، یکی از ترانس های ایستگاه فشارقوی سیاهکل بی برق شد که سریعاً هماهنگی لازم برای برقداری مشترکان آن ترانس، از ترانس دوم انجام شد و هیچ وقفه ای برای خدمت رسانی به مشترکان برق به وجود نیامد.