مریم گل احضار مدیر منطقه چهار شهرداری رشت برنامه‌های استقبال از بهار منطقه چهار شهر رشت را برای نوروز ۱۴۰۱ برشمرد و اظهار داشت: رنگ آمیزی جداول و سایر المان‌های شهری خصوصاً در معابر اصلی، میادین و پارکهای منطقه جزو این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش مهر گیلان-مریم گل احضار مدیر منطقه چهار شهرداری رشت برنامه‌های استقبال از بهار منطقه چهار شهر رشت را برای نوروز ۱۴۰۱ برشمرد و اظهار داشت: رنگ آمیزی جداول و سایر المان‌های شهری خصوصاً در معابر اصلی، میادین و پارکهای منطقه جزو این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری رشت تصریح کرد: برپایی سفره هفت سین و المان در میدان الغدیر، میدان رازی، گاز و پارک مفاخر، اجرای نورپردازی و زیباسازی پل غیرهمسطح، دیوارنگاری در محلات ۱۱ گانه و جانمایی ۵ المان نوروزی در دستور کار قرار دارد.

گل احضار اجرای طرح محله پاکیزه، توپیاری پرندگان خیابان رودباری، اجرای سه المان سبز در سطح منطقه و ساخت حداقل سه المان گل، نصب زیر مخزنی و مخازن نو، حذف فواید بصری، رنگ آمیزی و نصب تابلوهای هشداری در سرعت کاه‌های موجود در محدوده منطقه از دیگر اقداماتی است که در همین راستا به انجام رسیده است.

وی اقدامات شهرداری منطقه چهار در حوزه ترافیکی را نیز برشمرد و گفت: شهرداری منطقه چهار برای استقبال از بهار تهیه و نصب چراغهای چشمک زن ترافیکی، آسفالت محله محوری، اجرای پروژه پیاده‌رو سازی خیابان استقامت دو، لکه گیری معابر اصلی و رفع نواقص درزهای انبساط پل‌های روگذر سه گانه صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری رشت از رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و جداول میادین در محدوده منطقه خبر داد و یادآور شد: احداث پارک نواری خیابان خرسندی در محله نخودچر، اصلاح علائم ترافیکی، توزیع رایگان نهال، رفع نواقص مبلمان پارکی دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار محسوب می‌شود.

گل احضار ادامه داد: شهرداری منطقه چهار علاوه بر اقدامات اشاره شده اقدام به کاشت ۲۰۰ اصله نهال در پارکهای سطح منطقه، گلکاری و کاشت ۳۳۴ اصله نهال در مسیرهای مشخص شده سازمان سیما و منظر نموده است.

وی در پایان گفت: روند بهسازی و بازپیرایی پیاده رو احمدگوراب در حال انجام است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر اسفند به پایان می رسد.