با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و به مناسبت 25 اردیبهشت، روز پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی، محفل شاهنامه خوانی از سری برنامه های پویش شهر می خواند در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش مهر گیلان-دومین برنامه کتابخوانی پویش “شهر می خواند” در گیلان به مناسبت روز پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی، محفل شاهنامه خوانی با حضور کورش رنجبر، بعنوان قصه گو روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه و به‌ همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود. اجرای شاهنامه خوانی توسط اعضای کودک کتابخانه های عمومی شهر رشت و نیز سخنرانی در خصوص ویژگی های شاهنامه فردوسی از دیگر بخش های این محفل فرهنگی خواهد بود. این محفل شاهنامه خوانی ساعت۱۸روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت) بصورت حضوری و با حضور علاقمندان به ادبیات و فرهنگ پارسی و نیز کتابداران در پیاده راه فرهنگی شهر رشت، جنب مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار خواهد شد. گفتنی است نخستین برنامه کتابخوانی از سری برنامه های پویش “شهر می خواند” با نقد و بررسی کتاب “سووشون” اثر ماندگار سیمین دانشور با حضور جمعی از بانوان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی در بوستان بانوان شهر رشت برگزار و با استقبال دوستداران کتاب و کتابخوانی مواجه شد.

دومین برنامه کتابخوانی پویش “شهر می خواند” در گیلان به مناسبت روز پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی، محفل شاهنامه خوانی با حضور کورش رنجبر، بعنوان قصه گو روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه و به‌ همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود. اجرای شاهنامه خوانی توسط اعضای کودک کتابخانه های عمومی شهر رشت و نیز سخنرانی در خصوص ویژگی های شاهنامه فردوسی از دیگر بخش های این محفل فرهنگی خواهد بود. این محفل شاهنامه خوانی ساعت۱۸روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت) بصورت حضوری و با حضور علاقمندان به ادبیات و فرهنگ پارسی و نیز کتابداران در پیاده راه فرهنگی شهر رشت، جنب مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار خواهد شد. گفتنی است نخستین برنامه کتابخوانی از سری برنامه های پویش “شهر می خواند” با نقد و بررسی کتاب “سووشون” اثر ماندگار سیمین دانشور با حضور جمعی از بانوان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی در بوستان بانوان شهر رشت برگزار و با استقبال دوستداران کتاب و کتابخوانی مواجه شد.