ثقتی با بیان اینکه پس از میدان رسانه همین میدان سواحل است که دشمن برای آن نقشه کشیده است گفت : خط مقدم عادی سازی ناهنجاریها توسط دشمن در همین سواحل اجرایی می‌شود .

به گزارش مهر گیلان-« رضا ثقتی » مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، صبح امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مراسم اولین گردهمایی مسئله شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد اظهار داشت : گیلان مهد هشت هزار شهید انقلاب و اسلام و ۲۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده سرافراز است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان این استان را مهم عالمان برجسته نظیر آیت الله بهجت فومنی و میرزا کوچک جنگلی خواند و عنوان کرد : در این گردهمایی علاوه بر شخصیت‌های کشوری ، از ۶ استان کشور مدیران کل امور اجتماعی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی و ائمه جمعه حضور دارند .

ثقتی با تاکید بر اینکه نهادهای مختلفی در حوزه سواحل متولی هستند تصریح کرد : امیدواریم مصوبات این جلسه به نفع سواحل کشور و مردمی که می‌خواهند از نعمت‌های خدادادی آن استفاده کنند ، باشد .

وی تمرکز بر روی مسئله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و ابراز داشت : پس از میدان رسانه همین میدان سواحل است که دشمن برای آن نقشه کشیده و خط مقدم عادی سازی ناهنجاری ها در همین سواحل اجرایی می‌شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آزاد سازی سواحل را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم دانست و افزود : دولت سیزدهم شجاعانه دستور آزادسازی سواحل را صادر کرد و به مردم هدیه داده شد و بعد از آن بود که مسئله فرهنگی سواحل مورد توجه قرار گرفت .

ثقتی با بیان اینکه امیدواریم امسال اتفاقی مبارک و اقدامی عملی در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل صورت گیرد خاطر نشان کرد : موضوع سواحل برای وزارت ارشاد اهمیت فراوانی داشت و برای همین بود که بستر برگزاری این همایش در استان گیلان فراهم شد .