محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل توزیع گیلان از اجرای مانور سرویس و نگهداری روشنایی معابر در شهر رشت با فعالیت سه اکیپ خبر داد.

به گزارش مهر گیلان-وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت موضوع روشنایی در سطح معابر شهری و روستایی در شب بویژه برای تامین امنیت مردم، همکاران اداره روشنایی معابر شهرستان رشت و سایر امورهای اجرایی استان بصورت روزانه برای تعمیر و نگهداری این تجهیزات اقدام می کنند.

مهدیزاده ضمن اعلام این موضوع که در کل استان بیش از ۵۲۷ هزار پایه روشنائی معابر موجود است افزود :تامین مطلوب و استاندارد روشنایی معابر شهری، هم به حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان می‌ پردازد و هم به ایجاد امنیت در شب، کمک شایانی می کند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در همین راستا و بمنظور سرویس و بهسازی روشنایی معابر و همچنین حفظ و ارتقا آمادگی نیروها، مانوری با محوریت اصلاح معایب و خاموشی معابر در منطقه یخسازی شهر رشت به اجرا درآمد.
مهدیزاده تصریح کرد: در این مانور اکیپ های عملیاتی اداره روشنایی معابر شهرستان رشت با سه خودرو سنگین ، به فعالیت برای بهسازی و رفع عیوب سیستم روشنایی این منطقه پرداختند.
وی افزود: هدف از برگزاری چنین مانورهایی ایجاد شرایط اقدام سریع و بموقع و همچنین برطرف کردن نقاط قابل بهبود است و دراین راستا تلاش شد مشکلات موجود در کمترین زمان ممکن و به همت کارکنان پرتلاش اداره روشنایی معابر شهرستان رشت برطرف شده و برای مردم و ساکنین منطقه ایمنی و آسایش مطلوب را فراهم آورد.
رییس هیئت مدیره و مدیر عامل توزیع برق گیلان اظهار داشت : با وجود برخی مشکلات از قبیل کمبود نقدینگی برای خرید تجهیزات لازم، اکیپ های روشنایی معابر اداره روشنایی معابر شهرستان رشت و سایر امورهای اجرایی در کل استان، خاموشی های معابر را رفع می کنند که برخی از این موارد با تعویض لامپ ها و برخی دیگر نیز با انجام تعمیرات لازم صورت می پذیرد.

مهدیزاده در خاتمه تاکید کرد: راحت ترین راه برای اعلام خاموشی معابر استفاده از اپلیکیشن کاربردی برق من است، همچنین مشترکین محترم می توانند برای رفع خاموشی معابر در شهر رشت با شماره تلفن گویای این اداره به شماره ۳۳۴۷۲۲۷۸ یا شماره تلفن اتفاقات (۱۲۱) برای کل استان تماس حاصل کنند.