تیم فوتبال چوکای تالش پس از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ یک بار دیگر به این رقابت‌ها بازگشت.

به گزارش مهر گیلان-تیم فوتبال چوکای تالش موفق شد امروز در هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های نیما دلاوری، حسین رسولی و سید علی یحیی زاده تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

شاگردان حسن اشجاری در تیم چوکای تالش با برد امروز ۵۳ امتیازی شده و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم با توجه به اختلاف ۴ با شهرداری بندرعباس تیم دوم جدول گروه اول پس از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ یک بار دیگر به این رقابت‌ها بازگشت.

سبزپوشان تالشی سه فصل پیش با هدایت فرشاد پیوس بازیکن سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس موفق به صعود از رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک شدند و پس از یک فصل حضور در لیگ یک در پایان فصل حضورشان در لیگ یک با هدایت فرشاد پیوس به رقابت‌های لیگ دو سقوط کردند. البته در خصوص سقوط چوکا این نکته نیز قابل ذکر است که فرشاد پیوس ابتدای فصل حضور چوکا در لیگ یک از این تیم جدا شد و در چند هفته پایانی همان فصل بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.

حالا نیز تیم ریشه دار و قدیمی چوکای تالش پس از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ یک این بار با هدایت حسن اشجاری بازیکن سابق استقلال بار دیگر طعم صعود را چشید و مجددا به رقابت‌های لیگ یک بازگشت تا در تاریخچه این باشگاه سابقه صعود و سقوط این تیم با دو مربی پرسپولیسی و استقلالی در دو فصل متوالی ثبت شود.