در هفته جاری آقای عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با آقای محمدباقر باقرزاده مدیرکل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهر گیلان-در این دیدار آقای جمال نیکویی با بیان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان، خواستار همکاری هرچه بیشتر صداو سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه شهرها و ۲ هزار و ۹۴ روستای گیلان برخوردار از گاز طبیعی می باشند، گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی در گیلان به مرحله پایانی خود نزدیک شده است و این شرکت تمرکز خود را بر روی افزایش سطح کیفی خدمات قرار داده است.

مدیرعامل گاز گیلان با ضروری برشمردن صرفه جویی و صیانت از انرژی در استان، گفت: هوشمندسازی تجهیزات، افزایش ضریب ایمنی در مصرف گاز و آگاه سازی مردم از خطرات استفاده نا ایمن گاز بسیار اهمیت دارد و انتظار می رود صدا و سیما همانند گذشته با شرکت گاز در این زمینه همکاری نماید.

همچنین در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با قدردانی از خدمات شرکت گاز در استان گفت: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای والامقام، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی رخ داده و شادکامی و آسایش برای مردم عزیز استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه رسانه با توجه به وظایف ذاتی خود می تواند مطالبات شرعی و به حق مردم را پیگیری و تحت پوشش قرار دهد، گفت: ما با دعوت از نمایندگان و مسئولین استانی می توانیم مطالبه گر باشیم تا مشکلات حوزه گاز هرچه سریع تر برطرف گردد.

آقای باقرزاده در پایان بر تعامل هر چه بیشتر دو سازمان با توجه به توان و امکانات موجود تاکید کرد و گفت: صدا و سیما به دلیل دامنه نفوذ و ارتباط مستقیم و مؤثر با مردم می تواند زمینه فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی را فراهم نماید.