فرماندار رشت با اشاره به این موضوع که آرامش و امنیت حاکم بر فضای زندگی مردم و خانواده‌ها نعمت بزرگی است، اظهار داشت: کار ارزشمند پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایمن سازی جامعه و حفظ نسل آینده ساز کشور از آلودگی های مواد افیونی، شایسته تقدیر است.

به گزاش مهر گیلان-دکتر حمیدرضا امام پناهی با حضور در مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان که با همراهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و با هدف تبریک هفته مبارزه با مواد مخدر به تمامی جان برکفان عرصه دفاع از امنیت مرزها و سلامت جامعه صورت پذیرفت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عرصه امنیت، اظهار داشت: تقدیم هزاران شهید در راه مبارزه با سوداگران مرگ ثابت می‌کند که جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمامی کمبود ها و مانع تراشی های دشمنان، با جدیت به مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی ادامه خواهد داد.

 فرماندار رشت با اشاره به اراده همگانی و هم افزایی موجود میان دولت، نیروی انتظامی، مردم و سایر دستگاه‌های ذیربط در باور به لزوم مقابله قاطع با سوداگران مرگ، اظهار داشت: ایمن سازی جامعه از آسیب انواع مواد مخدر در واقع هدیه بزرگی است که آرامش و سلامت را در جامعه، فضای زندگی مردم و خانواده ها حاکم خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان خون پاک شهدای مقابله با باندهای تهیه، نگهداری و توزیع مواد مخدر را عامل امنیت جامعه و همچنین اشراف و تسلط کامل پلیس مبارزه با مواد مخدر بر فعالیت های مجرمانه مرتبط با انواع مواد مخدر را در سطح بسیار قابل قبول توصیف و اظهار داشت: زندگی در کشوری امن در میان انبوهی از ناامنی های دنیای امروز را مدیون عزیزان نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر هستیم.

 گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از تنی چند از منتخبین رده های مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تجلیل به عمل آمد.