نام نویسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا ۱۴ تیر ادامه دارد و پس از آن نام نویسی در مقطع کاردانی آغاز خواهد شد.

به گزارش مهر گیلان-سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول تیرماه در ۱۱۶ کد رشته آغاز شده است و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.
ابراهیم کازرونی منفرد افزود: نام نویسی در مقطع کاردانی نیز از ۱۴ تیرماه در ۱۵۹ کد رشته آغاز می‌شود.
وی گفت: با توجه به نیاز و آینده‌ی بازار کار، از ترم جدید ۱۵ رشته در مقطع کارشناسی و ۹ رشته در مقطع کاردانی شامل دیجیتال مارکتینگ، کارشناسی مربیگری فوتبال، پرورش اندام و بدنسازی در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی کشور و استان اضافه شده است.
سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان با بیان اینکه پذیرش در دانشگاه جامع علمی و کاربردی بدون آزمون است و علاقمندان با دیپلم هر رشته‌ای می‌توانند در این دانشگاه نام نویسی کنند گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و سایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی در گیلان به نشانی gi.uast.ac.ir مراجعه کنند.
هم اکنون حدود ۵ هزار دانشجو در ۱۵ مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان در ۶ شهرستان رشت، رودسر، لنگرود، انزلی، تالش و آستارا تحصیل می‌کنند.