میلاد حاتمی متهم به افساد فی الارض و پوشویی و اخلال در نظام ارزی و پولی کشور است .

به گزارش مهر گیلان به نقل از رکنا-مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی و اینکه در این پرونده چند نفر متهم هستند و دادگاه‌ متهمین از چه زمانی آغاز می‌شودبه رکنا گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح بودند که پرونده در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شد و فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی و پولی و فرد دیگر به اتهام معاونت در افساد فی الارض و پولشویی و اخلال در نظام ارزی وپولی در بازداشت هستند. بقیه متهمان که ۱۸ نفر هستند با تودیع قرار وثیقه در دادسرا فعلا آزادند و پرونده در دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز به رکنا گفت: همانگونه که می دانید هدف و انگیزه مدافعان حرم همانا ادامه دادن مکتب خونبار حسینی است و مبارزه قاطع با دست پروردگان جنایتکاران در عرصه بین المللی است. امروز جمهوری اسلامی در برابر دسته بندی های جعلی و سیاسی منطقه ایستاده است.

وی با تجلیل از مقاومت آزادگان گفت: امروز راه ایستادگی در برابر دشمنان از خرمشهر تا غزه تا دمشق و بغداد نتیجه بخش پیروزی است.

ستایشی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد گفت: به رسمیت نشناختن حقوق ملت ایران در ۲۸ مرداد سرآغاز رسمی دخالت ایالات متحده در ملت ایران و لگدمال ساختن حقوق اولیه ملت‌ها و حمایت امریکا از رژیم صهیونیستی است.