روز یکشنبه 27 شهریور 1401، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و هیئت همراه با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با مجتبی شکوری سرپرست این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مهر گیلان-روز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و هیئت همراه با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با مجتبی شکوری سرپرست این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب مجتبی شکوری به عنوان سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، بر گسترش همکاری های بیشتر در زمینه تأمین سوخت پاک در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات گسترده شرکت گاز استان گیلان در سال های گذشته گفت: این شرکت در چند سال اخیر در زمینه گازرسانی به صنایع یکی از شرکت های پیشرو در سطح کشور بوده است و این مهم علاوه بر تلاش و کوشش همکاران شرکت گاز، در سایه همکاری و تعامل شایسته سایر دستگاه های اجرایی بالاخص شرکت پخش فرآورده های نفتی محقق شده است.

همچنین در این دیدار مجتبی شکوری با قددرانی از تعامل مناسب شرکت گاز با این سازمان، ابراز امیدواری کرد تا در سایه تعامل و همکاری سازنده، روند گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی باقیمانده پایان یابد.

در ادامه این دیدار طرفین درخصوص هماهنگی برای مدیریت انرژی و استفاده از سوخت دوم در فصل زمستان گفتگو کردند.