با حضور مدیرعامل شرکت بیمه ما خسارت ناشی از حمله پلنگ به احشام سه تن از دامداران گیلانی پرداخت شد . به گزارش مهر گیلان ،سه تن از روستائیان و دامداران سیاهکل ، رودسر و رودبار که احشام آنها مورد حمله پلنگ واقع شده بودند خسارت خود را از شرکت بیمه ما دریافت کردند . […]

با حضور مدیرعامل شرکت بیمه ما خسارت ناشی از حمله پلنگ به احشام سه تن از دامداران گیلانی پرداخت شد .
به گزارش مهر گیلان ،سه تن از روستائیان و دامداران سیاهکل ، رودسر و رودبار که احشام آنها مورد حمله پلنگ واقع شده بودند خسارت خود را از شرکت بیمه ما دریافت کردند . در این مراسم قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در سال ۱۳۹۴ بین سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بیمه ما پلنگ ایرانی تحت پوشش بیمه مسئولیت جبران خسارت قرار گرفت .
محمدپور افزود تا کنون ۱۰ پرونده جبران خسارت ناشی از حمله پلنگ به گاو از سوی این اداره کل در روستاهای شهرستانهای سیاهکل ، رحیم آباد رودسر و شهران رودبار تنظیم شده و به سازمان مرکزی ارسال شده است که چهار پرونده آن پس از سیر مراحل قانونی و تایید در مرحله پرداخت خسارت هرکدام به ارزش ۲۷ میلیون ریال قرار گرفت و سایر پرونده های نیز در دست بررسی می باشد . قابل ذکر است پرونده های دیگری در مراحل بررسی و انجام کار اداری می باشد که نتیجه آن متقابلاً به افراد خسارت دیده اعلام می گردد .
محمدپور ضمن تشکر از مسئولین شرکت بیمه ما ، از خانم ربابه سمیع زاده و آقایان شیرزاد اساعیل زاده ، بهمن طاهری و اسماعیل قربانی دامداران زحمتکشی که علی رغم حمله پلنگ به دام هایشان از هرگونه آسیب رسانی به این حیوان ارزشمند خودداری کردند و راه حل معقولانه ای را برای جبران خسارت وارده انتخاب کردند ، قدردانی کرد .
در پایان نیکویی ، مدیریت بیمه ما استان گیلان آمادگی این شرکت را بعنوان مجموعه خدمات بیمه ای پیشتاز در حفظ و صیانت از محیط زیست و حیات وحش کشور برای ارائه هرگونه خدمات بیمه ای اعلام کرد ./انتهای پیام