عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.

به گزارش مهر گیلانبه نقل از خانه ملت، با اشاره به حوادث اخیر در کشور و در توضیح اقداماتی که می‌توان در راستای تغییرات مشروع و در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی انجام داد تا اعتراض به اغتشاش تبدیل نشود و امنیت در کشور تثبیت شود، گفت: همه مجموعه‌ها و بخش‌های کشور اعم از دولت، قوه قضائیه، نیروی انتظامی، مدارس و دانشگاه می‌توانند اصلاحاتی را داشته باشند، دانشجویان معترض بچه‌های خود ما هستد لذا باید ببینیم چرا وضعیت اینگونه شده و صدای اعتراض آنها را بشنویم.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آنها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

پزشکیان معتقد است: عده‌ای را نباید اجنبی قلمداد کرد و پنداشت که تنها عده‌ای کشور را دوست دارند. مملکت برای همه گروه‌ها و جریان‌ها است و به گروه یا جریانی خاص تعلق ندارد. ما باید اجازه دهیم کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، حق رشد و نمو داشته باشند و برای آبادی و اصلاح جامعه کمک کنند.

وی در ادامه یادآور شد: مشکل در سیاست‌های کلی کشور نیست، اگر سیاست‌های کلی نظام دقیق و درست اجرا می‌شد، ما می‌توانستیم رتبه یک منطقه در همه موضوعات باشیم. در واقع مشکل در افرادی است که به اسم سیاست‌های کلی راه خود را می‌روند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را زیر پا می‌گذارند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلاامی، اظهار کرد: متاسفانه همه کسانی که اشتباهات خود را توجیه و بقیه را حذف می‌کنند ، مشکل ایجاد کردند. ما با همین قوانین و سیاست‌ها می‌توانیم مشکلات کشور را حل و مطالبات مردم را پاسخ دهیم./