اگر اعضای شورا با هم سازگاری نداشته باشند نمی توانند جامعه خود را بسازند.

به گزارش مهر گیلان،آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان  دوشنبه ۱۳ آذر۱۴۰۱ با اعضای شورای اسلامی ، روسای شوراهادیدار و گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت، روسای شورا و شهرداران شهرها و بخش‌های این شهرستان، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شوراهای اسلامی در ارائه خدمت به مردم و جامعه، گفت : شوراهای اسلامی نماد خدمتگزاری به مردم و نشانه پیشرفت شهرها و روستاها محسوب می شوند.

آیت الله رسول فلاحتی، با تاکید بر اینکه با داشتن طرح، برنامه و اراده به همراه وفاق و همدلی می توان از بسیاری از مشکلات گذر کرد، افزود : اگر اعضای شورا با هم سازگاری نداشته باشند نمی توانند جامعه خود را بسازند.

وی تعامل و همکاری با مراکز دانش بنیان و تخصص محور را برای یافتن راهکارهای برون رفت از مشکلات، رفع دغدغه‌ها، خدمت‌رسانی بهینه و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهر و روستا، لازم و ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های خود نباید حزبی و گروهی عمل کنند، خاطرنشان کرد : بررسی وضعیت و شرایط جامعه به ویژه در برخی شهرها نشان می دهد بعضی شوراها مردم را بلاتکلیف و معطل گذاشته و از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی می‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود : اعضای شوراهای اسلامی باید صبر و تحمل خود را افزایش داده و به عنوان چشمان بینا و گوش های شنوای مردم و جامعه با تلاش بیشتر و با تکیه بر همدلی به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند