دیداری با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان، معاونت تجاری مخابرات منطقه گیلان، مشاور امورمالی و پشتیبانی مدیریت در مورد بررسی وضعیت، مشکلات و زیرساخت های ارتباطی شهرستان فومن برگزارشد.

به گزارش مهر گیلان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، دیداری با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان، معاونت تجاری مخابرات منطقه گیلان، مشاور امورمالی و پشتیبانی مدیریت در مورد بررسی وضعیت، مشکلات و زیرساخت های ارتباطی شهرستان فومن برگزارشد.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان فومن و شفت، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مخابرات منطقه گیلان؛ ارتباطات را به عنوان حیاتی ترین نیاز جامعه امروزی اشاره و افزود: در حال حاضر ارتباطات جزء لاینفک زندگی مردم شده و به نحوی زندگی بدون استفاده از آن معنی نخواهد داشت.

در ادامه با اشاره به سرعت اینترنت، ضعف آنتن دهی تلفن همراه، خواستار پایش وضعیت ارتباطی در تعدادی از روستاها و تقویت زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات در فومن و همچنین توسعه زیرساخت های روستایی به جهت دسترسی تمام روستانشینان این شهرستان به ارتباطات و فناوری های روز شد.

در پایان مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه نیز گزارشی از شاخص های ارتباطی، پروژه های توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت، برنامه های در دست اجرا از جمله گزارش پروژه فاز ۸ ارتباطات سیار و نقاط مربوط به آن، اجرای طرح فیبر نوری (FTTH) جهت مشترکین خانگی و تجاری برای استفاده اینترنت پرسرعت و اقدامات انجام شده پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی توسعه شبکه ارائه نمود.