فرماندار رشت در بررسی میدانی از مراحل اجرای پروژه بهسازی لندفیل سراوان، رعایت زمانبندی در انجام پروژه را دغدغه اصلی متولیان امر ساماندهی دانست.

به گزارش مهر گیلان- دکتر حمیدرضا امام پناهی در ادامه پایش عملیات کنترل و ساماندهی معضل پسماند شهرستان و در بازدید از پروژه بهسازی لندفیل سراوان، اظهار داشت: وضعیت کنونی زباله به هیچ وجه شایسته مردم با فرهنگ و منطقه زیبا و گردشگر پذیر رشت نبوده و همانطور که در سفر ریاست محترم جمهوری مقرر گردید؛ دولت سیزدهم مصمم به جبران کم کاری گذشته و حل بنیادی مشکل می باشد.

امام پناهی در جریان بازدید از دفنگاه زباله سراوان، ضمن رضایت از سرعت انجام کار و تعهد مجریان طرح به اتمام هر چه سریعتر پروژه، گفت: پیشرفت مطابق با زمانبندی طرح بهسازی لندفیل، دغدغه اولویت‌دار مسئولین استانی و شهرستانی می باشد.

وی تاکیدات و پیگیری های مستمر استاندار محترم از مسئله پسماند، وضعیت دفنگاه سراوان و کود آلی را نشانه اراده بدور از هیاهوی کارگزاران دولت مردمی ایران قوی در انجام امور و تحقق وعده ها دانست.

نماینده عالی دولت در مرکز استان پوشش خاکی بخش قابل توجهی از مدفن، احداث ۷ کانال زهکش برای کنترل شیرابه و آغاز عملیات احداث دیواره خاکی مسلح برای جلوگیری از ریزش کوه زباله را از جمله کارهای صورت گرفته در مدتی کمتر از دو ماه معرفی و اظهار امیدواری کرد تا در آینده خبرهای خوش آیندی از حل معضل پسماند به اطلاع مردم رسانده شود.

بخشدار، امام جمعه بخش سنگر و سرپرست شهرداری رشت، به اتفاق جمعی از اهالی دهستان سراوان؛ فرماندار را در این بازدید همراهی کردند.

اهالی ضمن بازدید و اطلاع از اقدامات صورت گرفته؛ با اعلام رضایتمندی از اراده موجود، خواستار ادامه روند جاری در پاسخ شایسته به مطالبات مردم صبور و قانونمدار سراوان گردیدند.