سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برجستگی علمی، پاک دستی، همراه بودن با مشی نظام جمهوری اسلامی و همچنین همسو بودن با برنامه‌های راهبردی تدوین‌شده را از شاخصه‌های تعیین مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست.

به گزارش مهر گیلان- دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاون و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدمات نظام در چهل‌وچهار سال اخیر، اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته، در حالیکه که باید دستاوردهای نظام در بخش سلامت را بیشتر به مردم بازگو کرد.
وی با اذعان به اینکه برای هر حوزه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای برنامه مدون هستیم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه مدونی برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت تدوین کرده که به آن پایبند است و زیر بار فشار ها و توصیه‌ها نمی‌رود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برجستگی علمی، پاک دستی، همراه بودن با مشی نظام جمهوری اسلامی و همچنین همسو بودن با برنامه‌های راهبردی تدوین‌شده را از شاخصه‌های تعیین مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: در حال حاضر تصمیمی برای جابجایی مسئولان و مدیران دانشگاه صورت نگرفته، منتها در صورت لزوم، تغییراتی انجام خواهد شد.
دکتر آشوبی با اشاره به حُسن سابقه و پاک دستی دکتر موسوی – معاون پیشین توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: دکتر گل شکن نیز فردی علمی، فناور برتر و جوانی است که می‌تواند با قدرت و قوت بیشتری در اجرای برنامه‌های راهبردی به دانشگاه کمک کند.
وی بر ضرورت تلاش برای خدمت به مردم و تبری از کسب مال نامشروع، تأکید کرد و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما خدمت به مردم و کسب روزی حلال است و تأکید می‌کنم مدیری که به ما ملحق می‌شود نباید کوچک‌ترین شائبه مالی داشته باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر حفظ و حرمت اعضای هیئت‌علمی به‌ویژه مسئولان پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و افزود: حفظ حرمت اساتید، اعضای هیئت‌علمی و مسئولان پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر همه واجب است و بی‌حرمتی به آن‌ها پذیرفتنی نبوده و مستوجب برخورد است.
گفتنی است، در این نشست، دکتر موسوی – معاون سابق توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی در این منصب، ارایه کرد.
دکتر گل شکن سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه به بیان برنامه‌ها، چشم‌اندازها و تبیین راهکارها برای ارتقای نظام سلامت پرداخت.