محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص موج جدید بارش ها ، کاهش محسوس دما و وقوع بحران خبر داد.

به گزارش مهر گیلان / رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸۸ اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی دراثر بارش برف، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
مهدیزاده با اشاره به هدف و رسالت اصلی شرکت توزیع برق استان گیلان که همانا افزایش سطح رضایتمندی و مشتری مداری است ، اعلام کرد: با توجه به صدور اطلاعیه هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در روزهای آینده این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح های جامع و عملیاتی اینشرکت در راستای حفظ و ارتقای  شبکه توزیع برق افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش بی شائبه و خالصانه همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه ،افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به طور مداوم مورد نظر و پیگیری بوده است. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تاکید کرد: مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه،انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری،رفع کانون های خطر آفرین ، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی از جمله اهداف مهم اجرای طرح های افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می باشد.

وی در پایان یادآور شد:ساده ترین راه اعلام خاموشی ها ، مشکلات و اتفاقات برق استفاده از سامانه برق من است که مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار ضمن دریافت و نصب این  اپلیکیشن کاربردی از سایر مزایای این سامانه بهره مند شوند.