رئیس پلیس راهور گیلان از اعمال محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش مهر گیلان / سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اعمال محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای گیلان اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی محدودیت ترافیکی در میادین شهرهای گیلان اعمال می‌شود.

وی افزود: در سطح شهرستان رشت مسیرهای راهپیمایی به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری)، سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی (ره)، ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی (ره)، پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب، بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی این محدودیت ترافیکی در این خیابان‌ها و میادین اعمال می‌شود.

سرهنگ صفاری با تاکید بر اینکه همشهریان از پارک خودرو قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند، گفت: رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده تردد کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان به انتقال خودروهای پارک شده در این مسیرها با خودروبر اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان از اصرار برای تردد در مسیرهای اعلام شده در زمان مراسم راهپیمایی بپرهیزند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای استان نیز با همکاری مردم و پلیس اجرایی می‌شود.