به نمایندگی از صنعت برق،لوح تندیس زرین در نهمین دوره قدردانی از سرآمدان روابط عمومی های ایران به روابط عمومی توانیر اهداء شد

به گزارش مهر گیلان /در این رویداد، هر روابط عمومی براساس ۸۱  شاخص مورد ممیزی حضوری قرار گرفته و در پایان طیق مجموع امتیازات اخذ شده، جایگاه آن در مسیر سرآمدی مشخص می شود و بر این اساس چنانچه در بخش انتهای مسیر، حذف اصل امتیاز ۶۵ تا ۱۰۰۰امتیاز قرار گیرد، به عنوان روابط عمومی سرآمد یکی از تندیس های زرین، سیمین یا برنزی را کسب می کند و گواهینامه سرآمدی ستاره دار دریافت می کند.

شایان ذکر است مدل سرآمدی روابط عمومی و (FQMPR) مدل بومی و تخصصی مدل تعالی سازمانی است که به طور ویژه روابط عمومی ها را براساس ۹ معیار سرآمدی مورد ارزیابی و ممیزی قرار می دهند.

انتخاب کمپین ۵=۱ به عنوان کمپین برتر در کشور

همچنین در نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و دومین جشنواره مردم داری ایران، کمپین ۵=۱ به عنوان کمپین برتر انتخاب و لوح تقدیر و تندیس افتخار آن به نمایندگی از مجموعه روابط عمومی های صنعت برق به روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر اهدا شد.

گفتنی است نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران موسوم به (IRAN CPR) با موضوع: «تحول دیجبتال در روابط عمومی؛ فراتر از فناوری»  برگزار شده بود.