سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز این شهرستان، گفت: روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات با مشارکت مردم و رانندگان امکان پذیر است.

مهر گیلان / مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه شورای ترافیک رشت، اظهار کرد: کاهش تصادفات جاده ای روان سازی ترافیک از مهمترین مطالبات شهروندان است.

وی با اشاره به مهاجر پذیر بودن رشت، افزود: گیلان و شهر رشت از مناطق گردشگر پذیر کشور است و سالانه گردشگران بسیاری به این استان سفر می کنند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه جمعیت گیلان روزهای تعطیل چهار برابر می شود گفت: تقویت زیرساخت های گردشگری و ترافیکی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و گردشگران در گیلان و شهر رشت ضرورت دارد.

عاشوری با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پلیس در نظم بخشی به محور ها، اضافه کرد: روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات با مشارکت مردم و رانندگان امکان پذیر است.

وی با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم در راستای تامین زیرساخت های حوزه راه در گیلان، افزود: نهضت راهسازی و تامین زیرساخت های را در گیلان با روی کار آمدن دولت سیزدهم به اوج خود رسیده است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به پروژه رینگ ۹۰متری در شهر رشت، بیان کرد: این پروژه سال های پیش طرح ریزی شده که با اجرای آن بسیاری مشکلات ترافیک شهری رشت برطرف می شود.

عاشوری با اشاره به گره های پیچ در پیچ در شهر رشت، اضافه کرد: باید پروژه های زیرساختی و اصولی برای برون رفت از ترافیک شهری رشت تعریف و اجرا شود.

وی با تاکید شناسایی نقاط حادثه خیز رشت، افزود: با نگاه کارشناسی به آسیب شناسی نقاط حادثه خیز رشت بپردازید و فرمانداری هم در این بخش اعتبار در نظر می گیرد.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه امنیت و سلامت جان مردم برای ما اهمیت دارد، گفت: نقاط حادثه خیزی که تصادف پرتکرار در ِآن رخ می دهد باید شناسایی و رفع نقص شود.