سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه برای حل مسئله سروان عزم ملی وجود دارد، گفت: آینده سراوان با حل مسئله پسماند بسیار زیبا، جذاب و بعنوان قطب گردشگری قابل تصور است.

مهر گیلان / مهندس کیا عاشوری در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با محوریت بررسی مشکلات دهستان سراوان که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل امور روستایی استانداری گیلان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان، مدیران شهرستانی و رییس شورا و دهیار روستای سراوان در محل فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی زباله سراوان در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت کاربردی در حوزه پسماند سراوان، افزود: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی در دهستان سراوان، بیان کرد: پروژه های مختلف آسفالت در داخل دهستان و محورهای مواصلاتی توسط بنیاد مسکن و اداره کل راهدری در حال انجام است که باید به سرانجام برسد.

عاشوری با تاکید بر اینکه تعهدات دستگاه های اجرایی در حوزه سراوان تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه می شود، گفت: حسب دستور استاندار محترم که پیگیری جدی در حوزه سراوان دارند، تمامی امورات در این حوزه بایستی طبق زمانبدی مشخص پیش برود و برای مردم عزیز سراوان ملموس باشد، در این رابطه هیچگونه عذری در پیشبرد امورات قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه برای حل مسئله سروان عزم ملی وجود دارد، افزود: آینده سراوان با حل مسئله پسماند بسیار زیبا، جذاب و بعنوان قطب گردشگری قابل تصور است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکل برق سراوان، بیان کرد: با همت شرکت برق اقدامات خوبی در حوزه پوشش سراسری اجرای طرح کابل خودنگهدار صورت پذیرفته و تلاش بر این است که این طرح بصورت کامل در سراوان انجام و به بهره برداری برسد.

عاشوری با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات در حال انجام و صورت گرفته سراوان به مردم انتقال داده شود.