محمد فیض اظهال داشت: طی فراخوانی، انتخاب فعالان فرش دستباف با رویکرد نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی استان برگزار می گردد.

مهر گیلان / محمد فیض اظهال داشت: طی فراخوانی، انتخاب فعالان فرش دستباف با رویکرد نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی استان برگزار می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت گیلان با دعوت از فعالان فرش دستباف اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی جهت شرکت در این رقابت، عنوان کرد: علاقمندان فعال در حوزه فرش دستباف می توانند ضمن مراجعه به واحد فرش اداره کل صمت و تحویل مدارک مورد نیاز در این رویداد شرکت نمایند.

وی تشریح کرد: این جشنواره با همکاری مرکز ملی فرش ایران و مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، شناسایی استعدادهای خلاق و برقراری ارتباط با آنها، تجلیل از ایده های نو و خلاقانه و همچنین تجلیل از فعالان عرصه هنر صنعت فرش دستباف استان برگزار می گردد.

وی درخصوص رشته های قابل رقابت و داوری در این جشنواره اظهار داشت: این رشته های قابل رقابت عبارتند از: نوآوری و خلاقیت در طراحی فرش دستباف، نوآوری و خلاقیت در چله دوانی و چله کشی، نوآوری و خلاقیت در رنگرزی، نوآوری و خلاقیت در بافندگی فرش، رفوکار و مرمت کار فرش دستباف و … برای اشخاص حقیقی و حقوقی دانش بنیان نوآور و خلاق در حوزه فرش دستباف می باشد.
محمد فیض در پایان با بیان اینکه به طرح‌های برگزیده هر بخش جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا می گردد تصریح کرد: مهلت ثبت نام و ارائه مدارک جهت داوری تا پایان وقت اداری ۱۸ خردادماه جاری می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۳۳۳۶۴۷۶۴حاصل نمایند