جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان فومن در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش مهر گیلان ، مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام داشت: شهرستان فومن دارای ۱۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار می باشد که با افتتاح ۱۲ روستا در دهه فجر امسال مجموع روستاهای […]

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان فومن در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ، مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام داشت: شهرستان فومن دارای ۱۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار می باشد که با افتتاح ۱۲ روستا در دهه فجر امسال مجموع روستاهای بالای ۲۰ خانوار بهره مند از گاز در این شهرستان به ۱۳۲ روستا می رسد.

وی با اعلام این خبر افزود: با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی گاز روستایی فومن به ۹۹ درصد خواهد رسید و بنا بر تعریف وزارت نفت، فومن شهرستان سبز بلحاظ گازرسانی معرفی می گردد.

مهندس ظهیری اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای قابل افتتاح در دهه فجر امسال در فومن بیش از یک هزار و ۷۰۰ انشعاب نصب و ۷۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و بیش از ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است. وی همچنین از گازرسانی به یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان فومن ۲۶ هزار مشترک شهری و ۲۰ هزار مشترک روستایی از نعمت گاز برخوردارند./ انتهای پیام