فرماندار رشت با اشاره به افتتاح پنج پروژه شاخص در این شهرستان همزمان با دهه فجر گفت: با افتتاح این پروژه ها، دو هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود. به گزارش مهر گیلان ،  سیروس شفقی ‌عصردوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب […]

 فرماندار رشت با اشاره به افتتاح پنج پروژه شاخص در این شهرستان همزمان با دهه فجر گفت: با افتتاح این پروژه ها، دو هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش مهر گیلان ،  سیروس شفقی ‌عصردوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان رشت ۱۸۶ پروژه با اعتبارهزار و ۳۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از این تعداد، ۱۵۴پروژه مربوط به بخش دولتی با ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبار  اختصاص دارد.

فرماندار رشت ادامه داد: همچنین ۳۱ پروژه از مجموع ۱۸۶ پروژه قابل افتتاح در شهرستان رشت به بخش خصوصی با اعتبار یک‌هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان تعلق دارد.

شفقی در ادامه از افتتاح بیمارستان پارس، کشتارگاه صنعتی طیور مروارید، شرکت ساخت ورق‌های روکش ام. دی. اف. اچ. دی. اف، شرکت صنعت آلومینیوم گیلان و شرکت پروفیل و پنجره دیلمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پنج پروژه شاخص همزمان با دهه فجر، برای دو هزار و ۸۶۱ نفر اشتغالزایی می شود.

وی اعلام کرد:  اعتبارات پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال ۹۴ با رشد ۶۴۵ درصدی روبرو بوده است.

فرماندار رشت تصریح کرد: امسال در بخش دولتی ۲۱۲ درصد و در بخش خصوصی۸۷۷ درصد رشد در اعتبارات را شاهد هستیم.

شفقی گفت: پروژه های یاد شده در شهرهای خمام، خشکبیجار، لشت نشا، سنگر، بخش مرکزی و رشت به بهره برداری می رسند./ انتهای پیام