مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امید است با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ها گامی مناسب در جهت رشد وتعالی صنعت استان برداریم. به گزارش مهر گیلان ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امید است با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ها گامی […]

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امید است با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ها گامی مناسب در جهت رشد وتعالی صنعت استان برداریم.

به گزارش مهر گیلان ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امید است با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ها گامی مناسب در جهت رشد وتعالی صنعت استان برداریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، طهمورث لاهوتی اشکوری با توجه به قرار گرفتن در ایام الله مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی اکنون در شرایط خاصی قرار دارد و مبارزه سخت، حساس و تمام عیاری را در پیش‌ رو دارد.

وی بیان کرد: دهه فجر تجلی اوج وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران است . ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تشخیص به موقع شرایط حضور پرشوری در برنامه‌های دهه فجر خواهند داشت و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌دهند.

لاهوتی اشکوری عنوان کرد: اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است بنابراین برنامه های دهه فجر باید باشکوه و مطلوب برگزار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با تاکید بر تلاش در تجهیز زیرساخت های مورد نیاز در شهرک های صنعتی مستقر در گیلان از افتتاح و آغاز بهره برداری از ۵ پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان خبر داد .

طهمورث لاهوتی اشکوری با توجه به اهمیت انجام زیرساختهای لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی در خصوص پروژهای افتتاحیه دهه فجر گفت : در دهه فجر امسال ۵ پروژه که شامل ، شبکه توزیع آب ، زیرسازی و آسفالت ، ماشین و آشیانه آتش نشانی ، اجرای شبکه ۲۰ کیلو ولت برق ، احداث کانالهای بتنی هدایت آبهای سطحی و مواردی از این دست می باشد ، در ۳ شهرستان و ۳ شهرک و ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده است .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص افتتاح واحدهای صنعتی در استان گیلان گفت : افتتاح ۱۴واحد صنعتی را در دستور کار خود قرار دادیم که میتواند سهم مهمی را در اشتغال و کارآفرینی استان داشته باشند چرا که این واحدها از ۷ شهرستان و ۹ شهرک و ناحیه صنعتی سطح استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار میگیرند .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با اشاره  به پتانسیل های موجود درگیلان اظهار داشت :اجرای زیر ساختها در شهرکها ونواحی صنعتی، موجب پویایی و فعال شدن شهرک ها ونواحی صنعتی میگردد و این مسئله باعث ایجاد رغبت در بین سرمایه گزاران ، جهت سرمایه گذاری،تولید واشتغال در استان خواهد بود .

وی در پایان بیان داشت : تکمیل وتوسعه زیر ساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی ورفع نیاز صنعتگران ازجمله مهم ترین اهداف شرکت شهرک های صنعتی استان بوده که امید است با افتتاح وبهره برداری از این پروژه ها گامی مناسب در جهت رشد وتعالی صنعت استان برداریم./ انتهای پیام