به همت کانون بسیج هنرمندان لنگرود، نمایشنامه “ستاره ها به همه چشمک می زنند” نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی صادق عابدینی خوانش شد. به گزارش مهر گیلان، در راستای برنامه های هفتگی کانون بسیج هنرمندان لنگرود، هفتمین خوانش نمایش “ستاره ها به همه چشمک می زنند” عصر روز گذشته  با استقبال شهروندان خوانش شد. سحر […]

به همت کانون بسیج هنرمندان لنگرود، نمایشنامه “ستاره ها به همه چشمک می زنند” نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی صادق عابدینی خوانش شد.

378800_orig
به گزارش مهر گیلان، در راستای برنامه های هفتگی کانون بسیج هنرمندان لنگرود، هفتمین خوانش نمایش “ستاره ها به همه چشمک می زنند” عصر روز گذشته  با استقبال شهروندان خوانش شد.

سحر یحیی پور، نسترن زمزمی و آیدا ایمانی پارسا خوانشگران این نمایش و سهیل حسنی و علیرضا طاووسیبترتیب بعنوان بازیگردان و اجرای نور در این کار همکاری داشتند.

داستان در خصوص دو مترسکی است که در مزرعه ای قرار دارند که از شرایط حاکم بر مزرعه ناراضی اند و به دنبال راه فراری هستند….

این گزارش حاکی است  در حاشیه اجرا این خوانش، جمعی از تماشاچیان حاضر در سالن برای خوانش بخشی از یک نمایش دعوت شدند و در انتها نیز هدایایی به رسم یاد بود به اجراء کنندگان این بخش و خوانشگران  نمایش “ستاره ها به همه چشمک می زنند” از سوی کانون بسیج هنرمندان این شهر اهداء شد.

جلسات نمایشنامه‌خوانی کانون بسیج هنرمندان لنگرود در ساعت ١٧ روزهای سه شنبه هر هفته، در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می‌شوند./انتهای پیام