نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «ریحانه بهشتی» در رشت افتتاح شد. به گزارش مهر گیلان، نمایشگاه عفاف و حجاب بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب با عنوان «ریحانه بهشتی»، در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شد. این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و […]

نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «ریحانه بهشتی» در رشت افتتاح شد.

378793_orig

به گزارش مهر گیلان، نمایشگاه عفاف و حجاب بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب با عنوان «ریحانه بهشتی»، در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شد.

این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، دبیرخانه امور مساجد گیلان ، شرکت تعاونی گیله رخت پوشان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برپا شده تعداد ٨٨ پوستر با موضوع عفاف و حجاب و نمایش روند تحول حجاب در معرض دید عموم قرار گرفته است.

همچنین ١۵ نمونه کار شامل ١٠ دست لباس با   طرح های بومی – محلی و ۵ دست طراحی مانتو با هدف ترویج حجاب و عفاف از طریق آموزش ، تشویق برای استفاده از پوشش های مناسب و سنتی ، احیای امر به معروف و نهی از منکر و معرفی الگوهای تازه در پوشش به نمایش گذاشته شد.

از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه ، انجام خدمات دوخت چادر و مقنعه برای متقاضیان است که در حاشیه برگزاری نمایشگاه تا پایان نمایشگاه بصورت رایگان انجام خواهد شد.

این نمایشگاه تا ٢۶ تیر ماه جاری از ساعت ٩ صبح تا ٨ شب در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پذیرای علاقمندان خواهد بود./انتهای پیام