در این بخش درمورد تمیز کردن لباسهای سفید را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. به گزارش مهر گیلان ، داشتن کمدی پر از لباس های سفید، نتیجه شستشو صحیح و آگاهی از تکنیک های شستشو است. لباس های سفید را با هم شسته، بهتر است از صابون […]

در این بخش درمورد تمیز کردن لباسهای سفید را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.
به گزارش مهر گیلان ، داشتن کمدی پر از لباس های سفید، نتیجه شستشو صحیح و آگاهی از تکنیک های شستشو است. لباس های سفید را با هم شسته، بهتر است از صابون استفاده نمایید.روش های مختلفی برای سفید شدن البسه وجود دارد حتی با استفاده از موادی که در خانه موجود است. آب لیمو سفیدکننده طبیعی است که می توانید برای تمیز کردن لکه دستمال ها، پارچه ها، لباس ها و حتی کف جوراب ها از آن استفاده کنید.

2016210932370a
شستن لباس های سفید
برای این منظور ظرفی بی استفاده را پر از آب کنید و چند برش از لیمو ترش های تازه را داخل آن بیندازید. بگذارید آب روی گاز به جوش آید سپس آن را خاموش کنید تا جوراب یا لباس سفید یکی دو ساعت خیس بخورد.

20132231161441a

تمیز کردن البسه سفید

آب را عوض کرده، این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آب گرم اضافه کنید. لباس یا پارچه سفید را نیم ساعت داخل آن خیس کنید و سپس طبق معمول بشویید.  برای سفیدتر شدن لباس ها، از روش قدیمی استفاده کرده، آن ها را در آفتاب پهن کنید تا نیازی به استفاده از سفیدکننده کلردار نداشته باشید.

نکته :
– داشتن کمدی پر از لباس های سفید، نتیجه شستشو صحیح و آگاهی از تکنیک های شستشو است. لباس های سفید را با هم شسته، بهتر است از صابون استفاده نمایید.

– همیشه قبل از شستشو لباس با ماشین لباسشویی، ابتدا لکه آن را برطرف کنید.

– در صورت نبود لیمو تازه، از آبلیمو استفاده نمایید.

– در صورتی که می خواهید از سفیدکننده استفاده کنید، نوع ملایم آن که مخصوص تمام پارچه ها باشد را تهیه کنید.

– استفاده بیش از حد از سفیدکننده های آماده، باعث زرد یا خاکستری شدن لباس های سفید و آسیب به بافت پارچه می شود./انتهای پیام