ستاندار گیلان از نمایش فصل شیدایی بازدید کرد و به تماشای این تئاتر میدانی نشست به گزارش مهر گیلان ، دکتر محمدعلی نجفی امشب از نمایش فصل شیدایی در دهکده مقاومت کیلومتر۴ جاده‌ رشت‌ـ تهران و در ورودی لشکر ۱۶ قدس گیلان بازدید وبه دست اندرکاران و هنرمندان این مجموعه نمایشی خداقوت گفت. استاندار گیلان […]

ستاندار گیلان از نمایش فصل شیدایی بازدید کرد و به تماشای این تئاتر میدانی نشست

img_4946_0به گزارش مهر گیلان ، دکتر محمدعلی نجفی امشب از نمایش فصل شیدایی در دهکده مقاومت کیلومتر۴ جاده‌ رشت‌ـ تهران و در ورودی لشکر ۱۶ قدس گیلان بازدید وبه دست اندرکاران و هنرمندان این مجموعه نمایشی خداقوت گفت.

استاندار گیلان با تشکر از دست اندرکاران سخت کوش فصل شیدایی  گفت :اثرات معنوی تاریخ اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزات با استعمارگران و استبداد و رشادتهای مدافعان حرم به خوبی و زیبایی به نمایش گذاشته شد.

دکتر نجفی گفت : تماشای این نمایشهای ارزشمند برای نسل جوان بسیار لازم است.

گفتنی است ۱۴۰ بازیگر در نمایش فصل شیدایی حضور دارند و در مجموع بیش از ۵۰۰ نفر عهده‌دار برگزاری این نمایش بزرگ هستند.

استقبال از نمایش فصل شیدایی به حدی زیاد است که امشب طبق اعلام مسؤولان بالغ بر ۱۳ هزار نفر از نزدیک به تماشای این نمایش نشستند.

امشب نهضت جنگل و قیام میرزا کوچک‌خان در حضور استاندار گیلان به نمایش گذاشته شد.

عملیات کربلای پنج نیز از بخش‌های بومی‌سازی شده نمایش فصل شیدایی بوده که اجرا شد.

نمایش فصل شیدایی از زمان هبوط حضرت آدم(ع) آغاز شده و ماجرای مباهله، غدیر و … تا به زمان معاصر نهضت جنگل و انقلاب اسلامی و مدافعان حرم  می‌پردازد./انتهای پیام