فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری همایش تجلیل از «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فومن خبر داد. به گزارش مهر گیلان ، سرهنگ فرزین میرزاپور ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین یکی از شاهکارهای امام خمینی(ره) بود. وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج شهرستان […]

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری همایش تجلیل از «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ، سرهنگ فرزین میرزاپور ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین یکی از شاهکارهای امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج شهرستان فومن برنامه های متنوعی برگزاری می کند، گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت محلات و در حوزه های اقشاری برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تأکید بر ضرورت تبیین روحیه، تفکر و فرهنگ بسیجی در سطح جامعه، افزود: برنامه های هفته بسیج شهرستان از تاریخ ۳۰ آبان لغایت ششم آذر ماه با شعار محوری «بسیج، انقلابی و خدمتگذار خواهد بود» برگزار می شود.

وی رویکرد برنامه های هفته بسیج شهرستان را بصیرت افزایی روشنگری و گفتمان ولایت و نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای بسیج در تمامی ابعاد فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و اجتماعی و سیاسی اعلام کرد.

میرزاپور با اشاره به برخی برنامه های هفته بسیج شهرستان فومن برگزاری همایش تجلیل از «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» را از شاخص ترین برنامه های این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطر افشانی، دیدار با خانواده شهدا، یادواره ۲۹ شهید کارگری و اصناف فومن، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، بهره برداری از سه حوزه مقاومت خواهران در (بخش لولمان، سردار جنگل و رودپیش)، مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان است.

به گفته این مسئول همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان فومن در مصلای شهر با سخنرانی حجت الاسلام معتمد نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان نیز برگزار می شود./ انتهای پیام / مهر