دستیار رئیس‌ جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: گیلان در زمینه اقدامات انجام شده در حقوق شهروندی، الگوی سایر استان هاست. به گزارش مهرگیلان ،دکتر الهام امین زاده شنبه شب پس از ورود به گیلان در پاویون فرودگاه سردار جنگل رشت بیان کرد: بعد از اقدامات انجام شده در گیلان که به صورت منظم به […]

دستیار رئیس‌ جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: گیلان در زمینه اقدامات انجام شده در حقوق شهروندی، الگوی سایر استان هاست.

به گزارش مهرگیلان ،دکتر الهام امین زاده شنبه شب پس از ورود به گیلان در پاویون فرودگاه سردار جنگل رشت بیان کرد: بعد از اقدامات انجام شده در گیلان که به صورت منظم به ما ارسال می شد، تصمیم گرفتیم به این استان آمده و از نزدیک در جریان کارها قرار بگیریم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه حقوق شهروندی در گیلان انجام شده که یکی از آنها ، امر آموزش در مدارس است.
دکتر امین زاده تصریح کرد: همچنین ابتکارات شایسته ای در گیلان انجام شده که یکی از آنها تربیت مربی آموزش حقوق شهروندی است و در جریان سفر به گیلان، حضور در این کارگاه ها و افتتاح این دوره های آموزشی را در برنامه داریم.
وی افزود: موضوع حقوق شهروندی، از مطالب مهمی است که دولت تدبیر و امید آن را دنبال می کند و رئیس جمهوری نیز به آن اهتمام دارد.
امین زاده با اشاره به سفر خود به شهرستان آبادان پس از رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری گفت: رشت ، اولین مرکز استانی است که پس از رونمایی از منشور حقوق شهروندی، به این شهر سفر کرده ام.
وی ایرانیان داخل کشور، ایرانیان خارج کشور و نیز سایر شهروندانی که در ایران زندگی می کنند را از جمله کسانی عنوان کرد که حقوق شهروندی و منشور آن شامل آنها خواهد بود.
در ابتدای این نشست ، یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره کل در مورد حقوق شهروندی ارائه کرد.
دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی، شنبه شب در فرودگاه سردار جنگل رشت مورد استقبال محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، فرماندار شهرستان رشت و برخی دیگر از مدیران کل و رئیسان دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، شرکت در کارگاه گفتمان سازی حقوق شهروندی، حضور در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی حقوق شهروندی و همچنین شرکت در نشست نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی حقوق شهروندی از برنامه های فردا (یکشنبه) امین زاده در سفر به گیلان است./ انتهای پیام