استاندار گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری فومن که غروب یکشنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت : ایام دهه مبارک فجر جشن انقلاب و جشن بیان عملکرد و افتخار فرزندان نظام است. به گزارش  مهر گیلان؛ دکتر نجفی  با اشاره به گزارش عملکرد فرمانداران در شورای اداری صومعه سرا و فومن […]

استاندار گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری فومن که غروب یکشنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت : ایام دهه مبارک فجر جشن انقلاب و جشن بیان عملکرد و افتخار فرزندان نظام است.

به گزارش  مهر گیلان؛ دکتر نجفی  با اشاره به گزارش عملکرد فرمانداران در شورای اداری صومعه سرا و فومن گفت : فرمانداران محترم دو شهرستان صومعه سرا و فومن با ارائه گزارش عملکرد خود و بصورت عدد و آمار عملکرد بسیار خوب و قابل قبول خود را اثبات کردند و این نشان از عزم مدیران برای خدمت به مردم است.

دکتر نجفی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجرخاطر نشان کرد : در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به وفور آمده که باید کار خوب را به مردم بیان کرد تا آنان که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، در جریان امور باشند.

وی دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد و خدمات به مردم دانست و گفت : ایام دهه مبارک فجر جشن انقلاب و جشن بیان عملکرد و افتخار فرزندان نظام است.

وی ادامه داد: مدیران دولت اسلامی از جنس مردم هستند و در دولت دکتر روحانی که تاکید بر ایجاد امید بین اقشار مختلف مردم است، باید با ارائه گزارش صحیح از عملکرد و تلاش دولت، مردم را به آینده کشور امیدوار کرد و امید را از آنها نگرفت.

دکتر نجفی بیان داشت: البته هر دولتی عملکرد خود را بیان می کند که این امر به معنای عملکرد نظام اسلامی است و افتخار نظام ما این است که با دولتهای مختلف زیر چتر ولایت به مردم خدمت می کنند.

وی تثبیت قیمت برنج ،دوبرابرشدن قیمت برگ سبز چای ، گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان دولت ،امنیت و ارامش مثال زدنی در استان ،بهبود فضای کسب وکار وشتاب بخشیدن به ساخت سدهای استان  را از جمله خدمات به مردم ذکر کرد.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در گیلان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نرخ بیکاری استان تک رقمی است و با کاهش شش درصدی نسبت به سه سال گذشته با تلاش همه عوامل دست اندرکار، به میزان ۹ و شش دهم درصد رسیده است.
دکتر نجفی با بیان اینکه این آمار به معنای حل مشکلات بیکاری و حوزه اشتغال در گیلان نیست، ادامه داد: علیرغم همه مشکلات موجود و موانع حوزه های صنعتی و کسب کار و همچنین حجم بالای فارغ التحصیلان جوان، باید در ایجاد بستر مناسب تر در فضای کسب و کار با استفاده از دانش و فناوری های روز و طرح های اقتصادی دانش بنیان و همچنین توجه به فضای فعلی و استعدادهای گیلان، تلاشی مضاعف تر داشت.

دکتر نجفی در ادامه گفت : باید به گونه‌ای عمل کنیم که برای جوانان ایجاد امید و انگیزه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه به گفته امام راحل مردم ولی نعمت ما هستند؛ اذعان کرد : باید از شعار محوری فاصله بگیریم و به مردم صادقانه خدمت کنیم چرا که فرصت خدمت به مردم همیشگی نیست.

دکتر نجفی افزود : از همه مسئولان می خواهم که با حفظ ارزش ها و اخلاق های حسنه اسلامی و همدلی در همه بخش ها، برای حفظ کرامت مردم و نیز تلاش صادقانه برای رفاه و آسایش آنان، از شعارها دوری و وظیفه واقعی خود که خدمت به مردم است را عملیاتی کنند.

وی گفت : یقییناً آینده بهتری در انتظار کشور است.

استاندار گیلان با قدردانی از زحمات ایثارگرانه فرزندان‌مان در مرزهای کشور و فرزندان دیپلماسی ما یادآور شد : همه ما باید برای رسیدن به هدف مشترک تلاش کنیم و با رعایت اخلاق به خدمات رسانی به مردم شریف کشورمان بپردازیم.

دکتر نجفی در پایان این نشست، با قدردانی از خدمات میرشمس مومنی‌زاده فرماندار سابق، حسین اسماعیل‌پور  را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا معرفی کرد./ انتهایی پیام