مدیرکل بنیاد البرز با بیان اینکه عمل به قرآن سیره اصلی شهدا و ایثارگران است تصریح کرد: راه شهدا و ایثارگران راه قرآن و عمل به قرآن است. به گزارش مهر گیلان ، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمانهای تابعه و ششمین دوره مسابقات […]

مدیرکل بنیاد البرز با بیان اینکه عمل به قرآن سیره اصلی شهدا و ایثارگران است تصریح کرد: راه شهدا و ایثارگران راه قرآن و عمل به قرآن است.

به گزارش مهر گیلان ، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمانهای تابعه و ششمین دوره مسابقات اختران، صبح امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار کرج به همت معاونت توسعه مدیریت و اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.
در آیین افتتاحیه این مسابقات ابراهیم طاهر نژاد با بیان اینکه قرآن هدایت کننده بشر به سمت زندگی عاری از خطا و اشتباه است، اظهار داشت: عمل به قرآن سبب تقویت انگیزه در بین کارکنان می شود و ترویج این فرهنگ نورانی گامی بلند در جهت تقویت روحیه معنوی برای ارائه خدمات شایان و خالصانه  به جامعه هدف است.
وی در ادامه با بیان اینکه عمل به قرآن سیره اصلی شهدا و ایثارگران است تصریح کرد: راه شهدا و ایثارگران راه قرآن و عمل به قرآن است و شما امروز نمی توانید وصیت نامه شهید معززی را پیدا کنید که در آن عمل به قرآن دیده نشود و وظیفه امروز ما عمل به قرآن و وصیت نامه شهدا و ایثارگران و ادامه راه این قشر معزز است تا بتوانیم میراث شهدا و ایثارگران را حفظ و به جوانان انتقال دهیم.
گفتنی است، این مسابقات با حضور ۴۷۳ شرکت کننده و در سه سطح و چهار رشته از سه شنبه ۵ بهمن الی جمعه ۸ بهمن به میزبانی استان البرز در کردان کرج برگزار می شود.
انتهای پیام/