در مراسم تجلیل ازخانواده های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم مطرح شد ، به گزارش مهر گیلان ،شهردار رشت با تاکید بر عدم زندگی مردم در ذهنیت گفت : اگر قرار است ما ادامه دهنده و حافظ انقلاب ، خط امام و خانواده شهدا باشیم نمیتوانیم با ماندن در بن بست های ذهنی خود به […]

 در مراسم تجلیل ازخانواده های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم مطرح شد ،

به گزارش مهر گیلان ،شهردار رشت با تاکید بر عدم زندگی مردم در ذهنیت گفت : اگر قرار است ما ادامه دهنده و حافظ انقلاب ، خط امام و خانواده شهدا باشیم نمیتوانیم با ماندن در بن بست های ذهنی خود به این مهم دست یابیم.

،وی افزود: برای عینیت بخشی خط امام باید عملکردهای عینی داشته باشیم ، همانگونه که شهدا در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و مردانه حافظ خط و راه امام شدند.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم در اشاره به برگزاری یادمان شهیدان انصاری و نورانی تصریح کرد: در آن مراسم فرزند شهید نورانی شهادت پدر خود را شهادت در راه خدمت عنوان کرد ، واژه ای که شاید امروز برای ما کمی ناآشنا باشد.

شهردار رشت با تاکید بر مظلومیت شهیدان راه خدمت یادآور شد : این شهدا در داخل کشور توسط نیروهای خودی و هموطنان خود به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان نورانی و انصاری در شهری شهید شدند که مردم ان شهر برایشان آشنا بوده است . این دو نفر توسط کسانی شهید شدند که از مهندس انصاری و نورانی خدمت میگرفتند.

شهردار رشت خط امام ره را نه شعار بلکه مصداق عینی تداوم انقلاب خواند وگفت : ما نمیتوانیم با بر چسب خط امام رفتارهایی غیر خط امام ره را داسته باشیم و باید خط امام را نه تنها در زمان جنگ بلکه در شرایط کنونی نیز عینیت بخشیم. /انتهای پیام