شفت- فرمانده نیروی انتظامی شفت از کشف و ضبط ۹۴ اصله چوب از انواع توسکا، آزاد، لیلکی فرنگی و اوجا در این شهرستان خبر داد. به گزارش مهر گیلان ،سرهنگ دوم علی صداقت  اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شفت حین گشت زنی طی سه مرحله عملیات به سه دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و […]

شفت- فرمانده نیروی انتظامی شفت از کشف و ضبط ۹۴ اصله چوب از انواع توسکا، آزاد، لیلکی فرنگی و اوجا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ،سرهنگ دوم علی صداقت  اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شفت حین گشت زنی طی سه مرحله عملیات به سه دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه چوب های کشف شده ۹۴ اصله درخت هستند افزود: چوب ها از انواع توسکا، آزاد، لیلکی فرنگی و اوجا با قطرهای مختلف بودند.

فرمانده نیروی انتظامی شفت وزن چوب های کشف شده را شش تُن عنوان کرد و گفت: این چوب ها  فاقد هرگونه مجوز بوده و قاچاق محسوب می شوند.

وی با اشاره به دستگیری سه متهم ۳۶، ۲۸ و ۵۳ ساله در این باره، خاطرنشان کرد: ارزش چوب های کشف شده حدود ۲۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ صداقت با بیان اینکه متمهان با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات و جرائم این چنینی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند./ انتهای پیام