یکی از اهداف اصلی شرکت گاز استان گیلان توجه به نیاز های مشتریان و پاسخگویی شفاف و بموقع به آنها می باشد. به گزارش  مهر گیلان ، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در سمینار آموزشی دوره طرح تکریم در جمع نیروهای امداد، کنتورخوان و گازبان گفت: در راستای تحقق طرح تکریم برای مشترکین […]

یکی از اهداف اصلی شرکت گاز استان گیلان توجه به نیاز های مشتریان و پاسخگویی شفاف و بموقع به آنها می باشد.

به گزارش  مهر گیلان ، جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در سمینار آموزشی دوره طرح تکریم در جمع نیروهای امداد، کنتورخوان و گازبان گفت: در راستای تحقق طرح تکریم برای مشترکین باید همه ارکان سازمان درگیر باشند و از شرکت کنندگان در این دوره آموزش خواست بدلیل تماس مستقیم با مردم و مشترکین، با رعایت نکات اخلاقی و اخلاق حرفه ای، ضمن ارائه خدمات، اعتماد مردم را جلب نمایند.

مهندس ظهیری با بیان اینکه رویکرد شرکت گاز در آغاز نیم قرن دوم فعالیتش بر فرایندگرایی و افزایش کیفیت متمرکز شده است گفت: باید تلاش کنیم تا با اصلاح فرایندها و توانمندسازی نیروها در مسیر اهداف شرکت قدم برداریم.

در این سمینار مطالبی در خصوص اهمیت تکریم ارباب رجوع و سامانه رسیدگی به شکایات و سیستم تولید و صدور قبض آنلاین مطرح و در پایان جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل و مسؤولین مرتبط برگزار و به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد./ انتهای پیام