مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به همراه مهندس محمدرضا حصارکی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران, و جمعی از اعضای کمیته برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران به دیدار خانواده شهید مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور شلمانی ( ملقب به حسین قمی) رفتند. به  گزارش  مهر  […]

مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به همراه مهندس محمدرضا حصارکی رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران, و جمعی از اعضای کمیته برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران به دیدار خانواده شهید مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور شلمانی ( ملقب به حسین قمی) رفتند.

به  گزارش  مهر  گیلان ، در این دیدار ابتدا پدر شهید به بیان خصوصیات و فضائل اخلاقی فرزند شهید خویش پرداخت و پس از آن مهندس اکبر با بزرگداشت مقام شهید حسین پور، بر لزوم الگوپذیری همه بویژه کارکنان شرکت گاز از شهدا در جهت خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

سپس مهندس حصارکی غیرت و همت شهدای مدافع حرم را ستودنی دانست و افزود: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که برای حفظ آرمان های خود در راه اسلام از جان خود خواهند گذشت.

وی در ادامه، تمایل قلبی را راهنمای شهدای مدافع حرم در انتخاب مسیر عنوان کرد و گفت: تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد، راهنمایش دل است و بهانه‌اش هم دل، و بیعت فداییان حسین (ع) بیعتی است به‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند./  انتهای پیام