دومین نشست کارگروه تخصصی بازنگری مجموعه مقررات صدور پروانه های انجام کار (PTW) با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و مسئولین HSE شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه در زیباکنار انزلی برگزار شد. به  گزارش مهر  گیلان ،در این جلسه مهندس اکبر ضمن عرض خوشامد به مدیران حاضر در این نشست، […]

دومین نشست کارگروه تخصصی بازنگری مجموعه مقررات صدور پروانه های انجام کار (PTW) با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و مسئولین HSE شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه در زیباکنار انزلی برگزار شد.

به  گزارش مهر  گیلان ،در این جلسه مهندس اکبر ضمن عرض خوشامد به مدیران حاضر در این نشست، از بروز حادثه پالایشگاه نفت تهران و دکل نفتی ۹۵ شرکت ملی حفاری ابراز تاسف نمود و بر لزوم رعایت نکات ایمنی در انجام کلیه امور تاکید کرد.

وی اظهار داشت: HSE باید به یک فرهنگ در سازمان تبدیل شود و برای تحقق این مهم، نیازمند به تلاش و همکاری همه شما رؤسای محترم امورHSE و یکایک کارکنان شرکت های گاز هستیم.

وی با اشاره به ورود شرکت گاز به پنجاه سال دوم فعالیت خود، از راه اندازی پروژه های کیفی درجهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز خبر داد.

مهندس اکبر درخصوص مصرف گاز در گیلان اظهار داشت: هدف شرکت گاز استان گیلان تحویل ۶٫۹ میلیارد مترمکعب گاز به مشترکین گاز در استان می باشد که تاکنون و پس از گذشت ۷ ماه از سال، ۳ میلیارد مترمکعب از آن محقق شده است.

وی ابراز امیدواری نمود تا در جهت تحقق شعار اصلی وزارت نفت” اول ایمنی، بعد کار”، نتایج این نشست منجر به رعایت بیشتر مقررات و ایمنی در اجرای کارها در جهت کاهش اتفاقات و حوادث شود.