رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازساخت بیمارستان ۱۳۲تختخوابی درصورت تامین زمین از سوی خیران خبرداد وگفت:طی آبان ماه جاری پزشکان متخصص در رشته های مختلف به رودسر اعزام می شوند. به گزارش مهر  گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک پیش ازظهر یکشنبه در راستای بستر سازی و هماهنگی لازم برای اجرای و تحقق ساخت بیمارستان ۱۳۲ […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازساخت بیمارستان ۱۳۲تختخوابی درصورت تامین زمین از سوی خیران خبرداد وگفت:طی آبان ماه جاری پزشکان متخصص در رشته های مختلف به رودسر اعزام می شوند.

به گزارش مهر  گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک پیش ازظهر یکشنبه در راستای بستر سازی و هماهنگی لازم برای اجرای و تحقق ساخت بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی در شهرستان رودسر، اظهار کرد: ساخت بیمارستان در محل بیمارستان قدیمی در مرکز شهر و یا ساخت آن در کمربندی دو گزینه پیش رو برای احداث این بیمارستان است.

وی با تأکید برضرورت حضور خیران برای ساخت این بیمارستان، افزود: درصورتی اهدای ۲۰ هزار متر زمین، دانشگاه علوم پزشکی می تواند عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان را آغاز کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فضای کنونی بیمارستان رودسر را به لحاظ اینکه کیفیت لازم برای ارائه خدمات بهتر ندارد، تصریح کرد: از سوی دیگر این بیمارستان با مشکلات محیط زیستی نیز مواجه است.

وی با اشاره به نبود امکان افزایش فضای درونی بیمارستان، ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی خیران جهت ساخت بیمارستان این آمادگی نیز وجود دارد که مرکز درمانی با استاندارد های روزساخته شود.

یوسف زاده همچنین اظهار کرد: یکی از دلایل ما برای پیشنهاد ساخت این بیمارستان در کمربندی رودسر تسهیل و دسترسی آسان همه مردم برای بهره مندی از فضای بیمارستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به  افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی لاهیجان و پیشترفت فیزیکی ۷۰درصدی بیمارستان لنگرود، گفت: بهره برداری از بیمارستان لاهیجان ظرف دو سه ماه آینده امکانپذیر است.

وی یادآورشد: تعدادی پزشک متخصص اعم از پزشکان قلب  و عروق، مجاری ادراری ، داخلی ، زنان و زایمان طی آبان ماه سال جاری به رودسر اعزام می شوند./  انتهای پیام