در پی انتشار تصاویر از شخصی که بوسیله خودوری خود اقدام به بستن یک قلاده سگ و کشیدن آن در جاده نموده بود اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت اقدام به تشکیل پرونده علیه وی نمود .     به گزارش مهرگیلان ،زمانی رئیس اداره محیط زیست شفت در این خصوص گفت : از […]

  در پی انتشار تصاویر از شخصی که بوسیله خودوری خود اقدام به بستن یک قلاده سگ و کشیدن آن در جاده نموده بود اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت اقدام به تشکیل پرونده علیه وی نمود .

    به گزارش مهرگیلان ،زمانی رئیس اداره محیط زیست شفت در این خصوص گفت : از چند روز گذشته تصاویری از شخصی که اقدام به حیوان آزاری در سطح شهرستان نموده بود در برخی از شبکه های مجازی منتشر شد که باعث تشویق اذهان عمومی و جریحه دار شدن احساسات حامیان محیط زیست شد که با بررسی میدانی و تحقیقات محلی نسبت به شناسائی نامبرده و اقدام به دعوی حقوقی توسط این اداره علیه وی انجام شد .  

    وی افزود : حیوان آزاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی به هر شکل مذموم است و در آموزه های دینی ما به رفتار مناسب با همه حیوانات توصیه شده است و این اداره با هر گونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری برخورد نماید .

    وی از عموم مردم بویژه علاقمندان به محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه حیوان ازاری مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهد./ انتهای پیام